-
-კვ.მ.
-
მთავარი / ხშირად დასმული შეკითხვები

ხშირად დასმული შეკითხვები

ეს ძალიან იოლია და საჭიროა მხოლოდ 2 წუთი!

 

e-mail მისამართის დადასტურება
 
თქვენი ანგარიშის განყოფილებაში ჩემი პროფილი e-mail მისამართის ველის მარჯვენა მხარეს დააჭირეთ ღილაკს  „e-mail–ის დადასტურება”. შედით თქვენს ელ. ფოსტაში და PLACE.geდან მიღებულ შეტყობინებაში დააჭირეთ e-mail მისამართის დადასტურების ბმულს. ამის შემდეგ თქვენი ანგარიშის განყოფილებაში ჩემი პროფილი e-mail მისამართის ველის მარჯვნივ გამოჩნდება შეტყობინება „e-mail  დადასტურებულია”.
 
 
მობილური ტელეფონის ნომრის დადასტურება
 
თქვენი ანგარიშის განყოფილებაში ჩემი პროფილი მობილური ტელეფონის ველის მარჯვენა მხარეს დააჭირეთ ღილაკს „დადასტურების კოდის გაგზავნა”. თქვენს ტელეფონზე PLACE.geდან მიიღებთ SMS შეტყობინებას კოდით, რომელიც უნდა შეიყვანოთ ველში „დადასტურების კოდი“ და დააჭიროთ ღილაკს  „დადასტურების დასრულება”. თქვენი  მობილური ტელეფონის ნომერი დადასტურებულია.
 
 
თუ არ მოგდით შეტყობინება e-mail-ზე ან მობილური ტელეფონის ნომერზე 
 
განყოფილებაში ჩემი პროფილი გადაამოწმეთ e-mail მისამართისა და მობილური ტელეფონის სისწორე. თუ შესაცვლელია შეცვალეთ და თავიდან სცადეთ, ხოლო თუ არ არის შესაცვლელი მაშინ მიმართეთ ვებ-გვერდის მხარდაჭერის სამსახურს ნომერზე +995 32 2146677 (10:00-18:00 საათებში), მიწერეთ e-mail-ზე info@place.ge ან სკაიპში place.ge.